Czech point je místo komunikace občana s informačním systémem veřejné správy. Je to zkratka pro Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál. Czech point je kontaktní místo, na kterém mohou občané i právnické osoby získat ověřené opisy a výpisy údajů, které stát vede v centrálních evidencích a registrech.
Dle §14 odst. 1 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech se na kontaktních místech veřejné správy vydávají výpisy ze základních registrů. Dále se prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy bude vydávat záznam o využívání údajů v základních registrech, provádět nahlášení nesouladu referenčních údajů a vydání souhlasu o poskytování údajů třetí osobě:
Pracoviště Czechpoint dále provádí autorizovanou konverzi dokumentů a zajišťuje agendy datových schránek (např. zřízení datové schránky, zneplatnění přístupových údajů a vydání nových).
Zároveň se zde provádí i veškeré ověřování listin a podpisů.
Ověření podpisu a výpis z centrálních a základních registrů - OP
Výpis z katastru nemovitostí a kopie katastrální mapy - číslo pozeku, popř. číslo listu vlastnictví
Výpisy lze získat okamžitě na místě, stejně tak ověření listin a podpisů.
Za ověřené výpisy a ověření se vybírají správní poplatky
U Žádosti o změnu údajů v registru obyvatel, Žádosti o změnu údajů v registru osob a Žádosti o poskytnutí údajů třetí osobě se nehradí žádný správní poplatek.
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:105
TÝDEN:257
CELKEM:257397